Japapaino Oy (y-tunnus 1030756-7) myy tuotteita aluspaita.fi -verkkokaupassa täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Verkkokauppa ja asiakaspalvelu on suomen kielellä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, jollet muuta suostumusta anna. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Alaikäinen voi tilata tuotteita vanhemman tai holhoojan suostumuksella.
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Checkout Finland Oy, yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy.
Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi ja sähköpostiisi lähetetään vahvistusviesti. Jos näin ei tapahdu, otathan yhteyttä meihin.
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, jonka kautta pääset seuraamaan toimituksen etenemistä. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-5 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen tai postin sesonkiruuhkien aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Huomioithan että sesonkiruuhkien aikana kuljetusyhtiö voi toimittaa lähetyksen muuhun kuin valittuun, mutta lähellä olevaan noutopisteeseen. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupassa näkyvästi.
Tarkemmat toimitustavat, -hinnat ja -ajat löydät täältä.
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Tarkemmat vaihto- ja palautusehdot löydät täältä.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut kuljetusyhtiöllä, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn asiakkaan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)
Kuluttaja voi ODR-foorumin (http://ec.europa.eu/odr) kautta viedä verkkokaupassa tehtyä kauppaa koskevan riitansa riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi, jos myyjä ja kuluttaja eivät pääse keskenään sovintoon.
Euroopan komission verkkovälitteiselle riidanratkaisufoorumille on koottu yhteen kaikki eurooppalaiset riidanratkaisuelimet. Foorumin nimi juontuu verkkovälitteistä riidanratkaisua tarkoittavista sanoista online dispute resolution (ODR platform). Palvelu toimii kaikilla EU:n virallisilla kielillä.
Suomalainen kuluttajan, jolla on riitatilanne suomalaisen verkkokaupan kanssa, kannattaa edelleen ensisijaisesti ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan asian selvittämiseksi.
Asiakas voi käyttää tältä sivulta liittyviä yhteystietoja asian käsittelyyn.